موبایل و قطعات،تعمیرات جعفری / ایران کمپانی

زمان رونمایی از سری گلکسی اس ۲۳ FE مشخص شد!

هفته گذشته، وبسایت هندی آمازون یک صفحه رسمی متعلق به گوشی موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی S23 FE را در وبسایت خود قرار داد که خبر از عرضه این گوشی در ماه اکتبر می‌داد. حالا شعبه هندی سامسونگ به طور رسمی تایید کرد که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ هفته آینده برای بازار این کشور معرفی خواهد شد.

طبق اعلام رسمی برند کره‌ای، گلکسی گلکسی S23 FE در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی خواهد شد. در این راستا، سامسونگ بنر تبلیغاتی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) را به‌روز کرده که شامل تصویر سه دوربین با عبارت The New Epic می‌شود. در این بنر همچنین ذکر شده که گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۴ اکتبر عرضه خواهد شد. البته غول فناوری کره هیچ اشاره‌ای به نام این دستگاه نکرده ولی می‌دانیم که بنر تبلیغاتی سامسونگ به گلکسی اس ۲۳ FE مربوط است.

گلکسی S23 FE

سامسونگ همچنین یک تصویر را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته که خبر از عرضه یک دستگاه جدید متعلق به سری گلکسی تب می‌دهد. این تبلت احتمال زیاد همان گلکسی تب اس ۹ FE خواهد بود. از سوی دیگر، وبسایت آمازون صفحه معرفی گلکسی بادز FE را نیز به‌روز کرده است. در این راستا، می‌توان مطمئن بود که سامسونگ به همراه گلکسی S23 FE از گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی بادز FE نیز پرده‌برداری خواهد کرد.

طبق شایعات قبلی، گلکسی S23 FE به نمایشگر داینامیک امولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. با توجه به بازار مقصد، میان‌رده سامسونگ احتمالا در دو نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد. جدا از سخت‌افزارهای متفاوت، گلکسی اس ۲۳ FE در دو کانفیگ حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

انرژی موردنیاز گلکسی اس ۲۳ FE توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود. سیستم دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*