موبایل و قطعات،تعمیرات جعفری / ایران کمپانی

بهترین اپلیکیشن‌های سرگرمی برای اندروید

۱- اپلیکیشن پیگیری سریال و فیلم TV Time

اپلیکیشن tv time

توسعه‌دهنده:‌ Toze Labs

دسته‌بندی:‌ سرگرمی

TV Time یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای مرتب‌سازی فهرست سریال‌ها و فیلم‌ها است. با ساختن پروفایلی در این اپلیکیشن، می‌توانید از سریال‌هایی که تماشا کرده‌اید، در حال تماشای آن هستید یا قصد دارید در آینده آن را تماشا کنید، فهرستی ایجاد کنید. این فهرست به شما کمک می‌کند زمانی‌که قسمت جدیدی از سریال یا فیلم مدنظر شما عرضه شد، بلافاصله با دریافت نوتیفیکشن در جریان آن قرار بگیرید.

به‌علاوه، می‌توانید به سریال‌ها و فیلم‌هایی که تماشا کرده‌اید یا شخصیت مورد علاقه‌تان رأی بدهید، نظر خود را درباره‌ی آن‌ها بنویسید یا نظرات مخاطبان دیگر را بخوانید. اپلیکیشن TV Time براساس علایق شما فهرستی از سریال‌ها و فیلم‌های مرتبط و محبوب‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های جدید پیشنهاد می‌دهد.

۲- اپلیکیشن ردیابی فیلم Letterboxd

اپلیکیشن letterboxd برای اندروید

توسعه‌دهنده:‌ Letterboxd Limited

دسته‌بندی:‌ سرگرمی

اپلیکیشن Letterboxd را می‌توان نوعی شبکه‌ی اجتماعی برای دوست‌داران فیلم دانست و به‌نوعی اپلیکیشن همراه TVTime محسوب می‌شود که تمرکزش بیشتر بر سریال است.

با این اپلیکیشن می‌توانید لیست فیلم‌های محبوب و موردانتظار را در کنار تریلرها، امتیاز و نظرات اعضا و اطلاعات مروبط به بازیگران و استودیو فیلم‌سازی را مشاهده کنید؛ نظر خودتان را درباره‌ی فیلم به اشتراک بگذارید، سایر اعضا را دنبال کنید و جالب‌تر اینکه می‌توانید فهرست‌هایی را که اعضا از فیلم‌های مرتبط با یک سبک سینمایی خاص ایجاد کرده‌اند، دنبال کنید.

اگر برایتان سوال شده که چرا امتیاز یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید اینقدر پایین است، به‌خاطر پخش تبلیغات است که احتمالا دربه‌روزرسانی‌های آینده، بهبود پیدا کند. اشتراک پولی Letterboxd، تبلیغات را حذف می‌کند.

۳- اپلیکیشن بررسی و نقد بازی MiniReview

اپلیکیشن minireview

توسعه‌دهنده:‌ Team MiniReview

دسته‌بندی:‌ سرگرمی

اگر از نبود قابلیت کشف بازی و اپلیکیشن‌های دلخواه یا از دیدن فهرست تکراری بازی‌های رایگان در گوگل پلی خسته شده‌اید، حتماً اپلیکیشن MiniReview را امتحان کنید. این اپلیکیشن هر هفته بازی‌های جدید اندروید را به‌صورت متن و ویدئو بررسی می‌کند و از تمام بازی‌های موجود تصاویر واقعی و با‌جزئیات ارائه می‌دهد. به کمک منوی داخل اپلیکیشن می‌توانید نوع بازی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید و با دریافت نوتیفکشن از انتشار بررسی بازی‌های ژانر مورد علاقه‌‎ی خود آگاه شوید.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن امتیازدهی به بازی و خواندن نظرات دیگر کاربران است. همچنین می‌توانید فهرست بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بازی‌های جدید و ارزشمند را کشف کنید و از رابط کاربری بسیار جذاب‌تر آن نسبت به گوگل پلی لذت ببرید.

دانلود اپلیکیشن برای اندروید

۴- اپلیکیشن ساخت ایموجی Bitmoji

اپلیکیشن Bitmoji

توسعه‌دهنده:‌ Bitmoji

دسته‌بندی:‌ سرگرمی

اگر دنبال ایموجی‌های جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری از ایموجی استاندارد گوشی‌های اندرویدی خود هستید، اپلیکیشن Bitmoji انتخاب بسیار مناسبی است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید ایموجی‌های شخصی با ظاهری مشابه خودتان طراحی کنید تا بدین ترتیب بهتر بتوانید احساسات و افکار خود را هنگام چت منتقل کنید.

اپلیکیشن Bitmoji بسیار محبوب و کاربردی است و می‌توان از آن در اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ‌چت یا هرجای دیگری که با دیگران به‌طور آنلاین گفت‌وگو می‌کنید، استفاده کرد.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*